CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

onsdag 8. april 2009

nu er noe liv i blogg`n =)

Jeg har helt glemt over at jeg har bloggen.

Beklager så mye, det har skjedd utrolig mye i siste.

Både gode og onde perioden.

Nu har jeg begynte å scrappe en album, det er kjempe kjekt =)

Skal ta noen bilder av scrap jeg har laget, og legges disse inn på blogg`n.

Jeg har fått meg en ny bil, ikke så lenge siden.

Elsker den, kjørte masse med beetle.

New Beetle, 2,0 115 hk.

Idag har jeg settet på solfilm på vindu, slik at bak skal mer mørke.

Snart er den helt RÅ bil. Gleder meg så MASSSSSSE...

Også har jeg skifte sommerdekker på den, er enda mer pen å se på.

Nu inneser jeg framover skal kjøre med den til Sunnmøre, og drar til Andebu og besøker en venninne.

Blir nok mye biltur framover, det er noe jeg gleder meg veldig til =)

2 kommentarer:

~♥~ Monica S sa...

KJekt!
Du må huske å kjøre forsiktig!!

KLEM
Monica

Vero sa...

heisann!!
Jeg har ikke vært innom din blogg på lenge, og visp du har skrevet noe og da er bloggen din i live igjen!!

Ja ser at du er kjempe glad i bilen din! hehe... Kos deg videre med ny bil og mekka med den!

Klem