CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

lørdag 11. oktober 2008

tiden har gått så fort =O

nu har tiden gått så fort. på tide å oppdage bloggen ;)

det har ikke skjedd noe spess i siste.

Jeg går ikke på skole og har heller ikke jobb. Jeg jobber bare av og til når folk trenger meg.

Har begynt for 1-2 uker siden på dyrebeskyttelse, det er frivillig å jobbe for å hjelpe med dyr, jeg jobber spess med katter. det var så gøy å jobbe der med katter, ca over 45 katter i en leilighet. forskjeller oppgaver å gjøre:)
Orker ikke sitter hjem og kjeder meg. Må komme meg ut av og til ;)

Senere blir det skjer mye, reising til hamar. og en ting må vi handle julegaver :\

noe dager siden fikk jeg vitet om en jeg kjente er dødt, bare i plutselig. etter fant de ut at hun hadde blodforgifting, det var higget baktierer. hun ble sendt til ysykehuset og prøvd å behandle med henne. Men dessverre sovnet hun stille inne den 2 oktober.
Det kan eg ikke oppfattet at hun er borte for godt. bare 17 år gammel.

mine tanker går til hennes familie og nærmest venner.

Hvil i fred, Susann Wiederstrøm <3

2 kommentarer:

~♥~ Monica S sa...

Huff da! det var triste greier Camilla! Ja, man må bare ta vare på hverdagene og de små øyeblikkene. De er mer verdt enn vi tror til tider! du er jo så flink til å si at du er glad i folk, så det kommer du langt med kjære søte Camilla.

Stor klem fra tante Monica
Glad i deg!

Anonym sa...

heisann;)
ja tiden flyr, og eg fikk ikke tid til å oppdatere bloggen min...
Det er trist at Susann er borte... Mine tanker går også til familien og nærmeste....

Klem fra vero